Bridge to global markets 2022
Despre program:

Asociația Companiilor de Creație din Moldova COR, în parteneriat cu Proiectul de
Competitivitate din Moldova, finanțat de USAID, Suedia și UK aid, anunță concurs pentru aplicații din partea Companiilor creative care doresc să își internaționalizeze afacerile, să găsească noi parteneriate și/sau să-și lărgească spectrul de cunoștințe și abilitățile practice ale angajaților lor.
DESCRIERE
Programul Brigde to global markets 2022 oferă granturi de pînă la $1500 USD per
companie pentru susținerea participării la evenimente internaționale precum:
  • 1
    Traininguri /
    Programe Educaționale
  • 2
    Conferințe /
    Forumuri / Summituri
  • 3
    Expoziții
  • 4
    Festivaluri
  • 5
    Concursuri
Companiile vor fi co-finanțate pentru participare la evenimentele internaționale, prin acoperirea următoarele categorii de costuri (pînă la $1500 USD per companie):
  • 1
    Costuri de transport;
  • 2
    Cazare;
  • 3
    Taxe de participare.
Suma alocată poate fi folosită pentru unul sau mai multe evenimente sau pentru unul sau mai mulți membri ai echipei.
GRUP ȚINTĂ
La Programul Bridge To Global Markets 2022 pot aplica companiile creative din Moldova, membre ale Asociației COR și/sau rezidenți ai Centrului Creativ Artcor și Mediacor.
Devino memru COR
MOD DE APLICARE:
Pentru a aplica, vă rugăm să completați acest formular
DEPUNE CEREREA
Perioada de desfășurare
Asociația COR va co-finanța călătoriile internaționale în cadrul Programului Bridge To Global Markets 2022 în două etape:

Etapa I
pentru călătoriile în perioada 1 Martie 2022 – 31 Iulie, 2022
Termen limită pentru aplicări –15 Februarie, 2022

Etapa II
pentru călătoriile în perioada 1 August 2022 – 31 Decembrie 2022
Termen limită pentru aplicări –10 Iulie 2022
CERINȚE DE RAPORTARE
Participantul la evenimentul internațional va trebui să prezinte dovada logistică a călătoriei
(tichetul de îmbarcare si/sau biletul de călătorie, recipisa de la hotel, certificatul de participare/absolvire și biletele de participare).

De asemenea, după o săptămână de la întoarcere, compania va raporta:
  • 1
    Care a fost impactul participării la eveniment?
  • 2
    Dacă au fost încheiate sau negociate tranzacții de vânzări ce pot fi declarate?
  • 3
    Fotografii.
  • 4
    Contactele colectate pentru colaborări viitoare
    (Denumirea companiei, descrierea scrută a companiei, genul de activitate numele reprezentantului, poziție, date de contact și comentariu privind pașii următori de colaborare.)
Scopul Programului Bridge to global market este de a contribui la creșterea competitivității companiilor creative pe piața locală și internațională prin dezvoltarea de abilități, crearea oportunităților de export și creșterea ponderii de servicii cu valoare adăugată în industriile creative.
Detalii de contact
Pentru mai multe informații, vă rugăm să ne scrieți un email.
Am o întrebare!
DONATORI
Programul este realizat de COR și Artcor cu susținerea USAID,
Guvernului Suediei și UKAID.


Toate materialele îi aparțin Asociația Companiilor
de Creație din Moldova (COR) și sunt protejate prin copy-write.